An Unbiased View of webmehr.com

Wiki Article

هاشمی رفسنجانی در پایان سخنان خود مجددا بر عمل به قانون كه مورد تاكید رهبری بود، تاكید كرد و گفت: با توجه به استقرار دولت و ركود بوجود آمده در جامعه، باید با توجه به قانون برای حل این مسائل اقدام كرد.

وی ادامه داد: «حرفهایی که از طریق برخی سایت ها و خبرگزاری ها منتشر شده است بر اثر عدم آگاهی و بعضا دخالت برخی از مسئولین مطرح می شود.»

ابراهيمي نعمت بزرگ انقلاب را مرهون رنج هاي امام در ساليان دراز دانست و اظهار داشت: هركس قدر نداند، كفران نعمت كرده است به سزاي آن در همين دنيا گرفتار خواهد شد.

آن کسی که دیدیم اصلا عبدالله مومنی نبود؛ فقط یک پوست و استخوانی بود که تعادل روحی و روانی و قدرت حرف زدن وایستادن و راه رفتن نداشت. هیچ چیزی از عبدالله نمانده است».

امّا حافظ اين قانون اساسى كيست؟ آيا بجز خبرگان ملت كسى مى‏ تواند باشد؟ تخلّفات از اين قانون اساسى، را چه كسى بايد پيگيرى كند و چه كسى جوابگو باشد؟ عهده‏دار آن تنها خبرگان است.

De oorsprong van bezoeken aan een Internet site moet worden gecontroleerd om te weten dat openbare verplaatsen voordat aankoop van een Site goed weten moet als beschikbaar voor uw land dus u niet tijd of geld verliezen.

من اگر از بیکاری صحبت کردم چون راه حل کاهش نرخ آن را می دانستم، من اگر از نرخ بالای تورم گلایه داشتم چون راه حل کنترل تورم را به خوبی می دانم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هرگز نباید با تخریب دیگران به فکر رسیدن به قدرت باشیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی " شوشان " دکتر محسن رضایی در حاشیه دیدار با سران عشایر عرب خوزستان تصریح کرد: کسانی که این راه را انتخاب کرده اند و می خواهند با انتقاد و تخریب دیگران به قدرت مورد نظر خود برسند، عاقبت خوشی در انتظارشان نخواهد بود.

صفحه اصلی ثبت شرکت تاسیس شرکت آیا می‌دانید که مهر شرکت چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

همچنین می توانید یک پرونده آنلاین برای هر یک از موکلین خود طراحی کنید تا هر موقع که خواستید، بتوانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

     استفاده از سرورهایی با سرعت بالا و بدون محدودیت در فضای و پهنای باند.

در شرایطی که به نظر کارشناسان عملکرد قابل قبول قالیباف در شهرداری تهران طعم خوشی از اصولگرایی اصلاح طلبانه در دهان شهروندان قرار داده است اما نشانه رفتن اصولگرایان منتقد از سوی برخی تندرو ها به نظر فعالان سیاسی تبعات غیر قابل جبرانی برای نظام خواهد داشت.

برخی رقبا در مناظرات سعی در عصبانی کردن من را داشتند ولی با کمک خدا توانستم صبر و حوصله خود را حفظ کنم.

نمی دانم تا چه حد از آنچه که در جلسات ما با کمیته منصوب جنابعالی برای پیگیری حوادث اخیر گذشت با خبرید. برای آگاهی مردم و همچنین شما عرض میکنم که ما دو جلسه با آقایان محترم "خلفی ، محسنی اژه ای و رئیسی" داشتیم که این جلسات به صورت مطلوب و مناسبی نیز پیش رفت و در آنها گوشه ای و تعدادی اندک از اسنادی که نشانگر برخی اتفاقات ناگوار و غیرقابل بخشایش در روزهای پس از انتخابات بود ارائه و بازگو شد. در جلسه اول سه سند درباره سه نفر همراه با سی دی و مدارک لازم ارائه شد که نشانگر تجاوز و شکنجه و برخی اعمال رخ داده بر دختران و پسران در بازداشتگاههای مشخص و نامشخص بود. علاوه بر ارائه این سه سند، اشاره ای نیز به صورت شفاهی به اتفاقاتی شد که برای دو دختر یعنی ترانه موسوی «واقعی» و سعیده پورآقایی رخ داده بود. جلسه دوم نیز دوشنبه هفته جاری برگزار شد و حدود سه ساعت نیز به طول انجامید و در این جلسه نیز در کنار بحث های فراوان، من سندی جدید ارائه کردم البته با این قید و شرط که نباید به واسطه این افشاگری و حق خواهی، برای آن فرد و خانواده اش اتفاقی رخ دهد؛ اتفاقاتی از آن دست که پیش از این و در زمان مسئولیت دادستان سابق تهران برای یکی از افرادی که من به عنوان سند معرفی کرده بودم پیش آمد و برخی مشکلات خانوادگی و شارهای جدید مترتب بر آن خانواده شد.

Report this wiki page