Details, Fiction and شرکت وب مهر

Wiki Article

هیچ چیز نمی‌‌داند و گمان می‌کند همه چیز می‌داند. همین به روشنی گواهی می‌دهد که کارش سیاست است

امروز هم رفته بودم اطاق بازجوئی. زندان است و باز جوئی های مکررش. بازجو اطاقش را عوض کرده بود. همان بازجوئی که بارها گفته ام خیلی باهم دوست هستیم. کنار میز اطاقش دو دستگاه کامپیوتر وصل به اینترنت بود. لب تاپ خودم را هم که شب دستگیری از منزل آورده بودند کنارش دیدم. نا خود آگاه آهی کشیدم. بازجو پرسید چرا آه؟ گفتم یاد وب نوشت افتادم. که دو ماه و ده روز است از آن بی خبرم.. یک وقتی سایتم جزئی از خانواده ام بود. بازجو گفت از همین امروز می توانی از همین جا آن را بنویسی و منتشر کنی.

هاشمي رفسنجاني اصل ولايت فقيه را محور جمهوري اسلامي خواند و گفت: اگر ولايت و جايگاه رهبري آسيب ببيند نمي‌توان آينده خوبي براي كشور متصور بود.

آيت‌الله سيد على محمد دستغيب خواستار ارائه تریبون به موسوی و کروبی شد

باید از کلیپ ها و عکس های منحصر به فرد در رابطه با حوزه کاری خود استفاده کنید.

نماينده بيرجند تاكيد كرد: بايد مراقب باشيم كه سايت ها و روزنامه ها وارد وادي اهانت به بيت امام نشوند چراكه ما مديون هستيم.

مطرح کردن اینکه بازنشسته شدن رئیس بهشت زهرا آبروی نظام را برده است تازه ترین اقدام این رسانه علیه شهرداری نیست.

پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت عبدالعزیزحکیم

دیشب حسین نورانی‌نژاد و مهدی میردامادی را گرفته‌اند. حسین نورانی‌نژاد در هماهنگی برنامه‌هایی که در دارالزهرا برگزار می‌شده، فعال بوده. رئیس کمیته اطلاع‌رسانی جبهه مشارکت هم هست. این‌طور که موج سبز آزادی نوشته نورانی‌نژاد را در خانه یکی از دوستانش بازداشت کرده‌اند.

از سوی دیگر شایعات هولناک و به شدت نگران کننده‌ای که در مورد سلامتی عبدالله مومنی منتشر شده، همسر او را وحشت زده و خواب را از دیدگان فرزندان بیگناه‌اش ربوده است، وضعیتی که دستکم با شنیدن صدای پدر برای چند لحظه می‌تواند تا حدی از شدت آن کاسته شود؛ خواسته‌ای کوچک که بیش از یک‌ماه است از آنان دریغ شده است.

 به این صورت افراد بیشتری به شما اعتماد می کنند و این گونه بیشتر از قبل شناخته می شوید.

امکان تماس با ما : نیاز است که طراحی سایت وکالت به گونه ای باشد تا تمام راه های مختلف اعم از خطوط مستقیم تماس، ایمیل، آدرس و ... در اختیار موکلین قرار گیرد.

وقتی مشکل حقوقی برای یک فرد پیش می آید، نیاز دارد که از یک وکیل مشاوره بگیرد ولی دسترسی فیزیکی در همان لحظه به وکیل کار آسانی نیست.

نمی دانم تا چه حد از آنچه که در جلسات ما با کمیته منصوب جنابعالی برای پیگیری حوادث اخیر گذشت با خبرید. برای آگاهی مردم و همچنین شما عرض میکنم که ما دو جلسه با آقایان محترم "خلفی ، محسنی اژه ای و رئیسی" داشتیم که این جلسات به صورت مطلوب و مناسبی نیز پیش رفت و در آنها گوشه ای و تعدادی اندک از اسنادی که نشانگر برخی اتفاقات ناگوار و غیرقابل بخشایش در روزهای پس از انتخابات بود ارائه و بازگو شد. در جلسه اول سه سند درباره سه نفر همراه با سی دی و مدارک لازم ارائه شد که نشانگر تجاوز و شکنجه و برخی اعمال رخ داده بر دختران و پسران در بازداشتگاههای مشخص و نامشخص بود. علاوه بر ارائه این سه سند، اشاره ای نیز به صورت شفاهی به اتفاقاتی شد که برای دو دختر یعنی ترانه موسوی «واقعی» و سعیده پورآقایی رخ داده بود. جلسه دوم نیز دوشنبه هفته جاری برگزار شد و حدود سه ساعت نیز به طول انجامید و در این جلسه نیز در کنار بحث های فراوان، من سندی جدید ارائه کردم البته با این قید و شرط که نباید به واسطه این افشاگری و حق خواهی، برای آن فرد و خانواده اش اتفاقی رخ دهد؛ اتفاقاتی از آن دست که پیش از این و در زمان مسئولیت دادستان سابق تهران برای یکی از افرادی که من به عنوان سند معرفی کرده بودم پیش آمد و برخی مشکلات خانوادگی و شارهای جدید مترتب بر آن خانواده شد.

Report this wiki page